Normal geçiyorsa gebelik 30 haftaya kadar ayda bir 30 dan sonra 2 haftada bir çağırıyorlar ama riskli gebelikse 2 hafta da bir takip ediliyor ben ikiz gebeyim riskli gebelik serklajım var özel doktor 2 haftada bir gel diyor baştandır birsey oldu mu hemen gidiyorum