Burcin1- Cevabınız için teşekkür ederim. Bugün şeker yükleme testi için gidince farklı bir doktordan da fikir almak istedim. O da aynı şeyi söyledi. Şu an normal, ikinci trimesterda 3′ün altında olmalı zaten dedi. Neden böyle farklılıklar var anlamış değilim 🥺