melektb Usui Sezeryanı genellikle 38 ve 39 da yapıyorlar erken değil ama bebeğinizin durumunu en iyi doktorunuz bilir erken olup olmadığına doktorunuz karar verse daha uygun olur..
melektb Usui Allahın izniyle hiç bisey olmaz canım için rahat olsun 37 den sonrası normal kabul ediliyor 😊
Rbyglc 38-39 normal tek sezeryan da olmuyor arkadaslar bebeginiz iri fazla kilo alıyorsa siz de ille normal istiyorsanız 39 da da normal İcin sancı verebilir doktorlar