bilgeeS bende 30+5 haftalığım, haftasonu full denizdeydim çok iyi geliyor. Doktoruma da geçen hafta sormuştum ayağının değdiği yerlerde, temiz denizde bir sakınca yok ama ıslak mayoyla kalmaman lazım denizden çıkar çıkmaz değiştirmen lazım mayonu. Birde yüzme bilsen de erişkin simitleri takmanı öneririm çünkü kramp girebiliyor ve normalden fazla yoruluyorsun göbeğin aşağıya çekiyor😂