Ertkn 4 haftalık gebelikte yüz üstü uzandığınızda rahimde bir şey hissediyormusunuz sanki bir şey var gibi lütfen cevaplarmısınız
kimoldugunubilirsinsen Ertkn karnınıza kadar uzanan aort damarınızın kan pompalama atışıyla tanışmışsınız 🩵 çünkü bebeğiniz henüz bir hücre 🥲
Civciv53 Ertkn hayır tabiki de daha kese oluşmuştur bebek oluşmamıştır 4 haftalık gebelikte bir şey hissetmeniz imkansız. Kasık ağrısı karın ağrısı hissedersiniz anca
sltn2686 Ertkn hissetmezsiniz ilk aylar sindirim yavaşlıyor bağırsak hareketleri gaz falan artıyor onu hissediyo olabilirsiniz
--sy 4 haftalık gebelikte herhangi bi şey hissetmeniz çok düşük ihtimal ben 4 buçuk aylık hamileyim daha yeni yeni hissetmeye başladım
Zehraakkyn Paikolojik olarak hissediyor olabilirsiniz çünkü bagırsak hareketi bile değildir bnm 18 haftalık nadir seyirme halinde hissediyorum☺️
Sarina98 3-4 ayına kadar qazın bağırsaklarda hareketlerini hiss ediyorsunuz. Dr a sormuştum o cevaplamıştı. Ultrason Dr da aynı cevabı verdi.