Semamamy 6+5 haftalikken bebişinin kalp atışını duyan var mı doktor cumartesi gel dedi o zamana tam 6+5 haftalik olacagiz bana erken gibi geldi bu zaman araliginda bebisinin kalbini duyan var mi ?
dika Semamamy bende dün gittim 5+6 dım bugün 6 haftalık oldum kese gözüktü ama kalp atışı gözükmedi doktor iki hafta sonra gel duyarız dedi normal mi acaba
sltn2686 Semamamy ben 6+6 da karından duydum vajinala gerek kalmadı bende erken diye vajinal yapar diye düşünmüştüm belli olmuyo
Aslihanbas dika Benimde 5.haftada kesem gözüktü 7.haftada kalp atışlarını duydum endişelenmeyin sizinde öyle olur belki
EceQueen 5dr kese 6 küsürde kalp atışı duymuştuk. Erken değil bence ama duyulmazsa da oanik olunmaması gereken bir hafta
Semamamy 8 haftaya kadar normal diyorlar zaten 6. Haftadan basliyor kimilerinde duyma endise stres yok bebislerimiz hissediyor 👼🏼👶☺️