Gizem0610 13 haftalık gebeyim kayısı çekirdeği tükettim internette de zararlı olduğu söyleniyor bilmiyordum tüketen varmı aşırı korktum
1anne3bebe Gizem0610 Kayısı çekirdeği siyanür içerir düşük miktarda,fazlası zehirler. Umarım çok yememişsinizdir.
Kubis42 1anne3bebe daha çok yaş kayısı çekirdeği tüketmek sıkıntı kursa sonra tüketilirse çok sorun olmaz uçup gider fazlası zaten