Serapkayaa1234 Ebaki amın ınsallah Allah razı olsun canım öyle yapıyım onzamam napcagımı şaşırdım 2 ye bölündü yorumlar ya 😂
Serapkayaa1234 Acelyapova tamm canım Allah razı olsun gidicem cuma gunu Rabbım senide kucagına almayı nasıp etsin sag saglım
Acelyapova Ebaki tabi tabi gorduk ama bazen kiloya bagli olarak gorulemiyo olabilir siz gidin zaten kimyasal gebelik degil ise her turlu belli olur 1 2 hafta beklemek zaman kaybi canim benim
Acelyapova Ebaki karından gorundu canim kiloya gore degiskenlik gosterebiliyor beta degerine gore kese gozukmez beta saglikli hamileligi işaret eder betam yuksekse kese gorunur diye bir durum yok maalesef brnim betam 1776ydi karından görüldü kese
Acelyapova Ebaki belki gec dollenmedir belki doktor cihazi eskidir kotu dusunme hemen birazdaha bekle bakalim