3 haftadır hafıf kanlı akıntılarım vardı idrar yolu enfeksiyonu yasıyorum ondan olduğunu düşündü doktorlarım ki bencede öyleydi fakat bugun gece sağ kasık ağrısı ve bel agrısıyla uyanıp lavaboya gıttım o esnada adet olmusum gıbı 1 avuc ıcı kadar kan gordum sabah ılk ısım doktora gıttım karın ıcınde kan yok bebek kalp atısı var fakat rahım agzında bekleyen bır kan var dedı ve duphaston yazdı dınleneceksın ben düşük tehlikesi olarak göruyorum dedı dokturum bu durumu yasayıp en saglıklı sekılde bebegını kucagına alanlar destegınıze cok ıhtıyacım var nasıl yonettınız kendınızı neler yaptınız benımlede paylasırsanız sevınırım