Hgergy benimde geçen ay böyle oldu canım 65-87-102 oldu sonra düşmeye başladı en son 18 e düştü adet oldum kimyasal gebelik dedi doktorum ama şöyle farklı yerlerde verilen değerlerde tutarsızlık olması çok normal aynı yerde ve iki gün arayla aşağı yukarı aynı saatte vermen gerek