elvangnc Kizlar son adete gore 6+6 ydim Ama dun muayne oldum ilk defa kese ve bebek gorundu kese 5+5 ile uyumlu dedi doktorum gec dollenmedenmi bu gelismedigindenmi ?
Nurak elvangnc bende son adete göre 6+6 tüm bizde sadece kese gozuktu bebek hala gozukmedi hepimizin hakkında hayırlısı
Gkdkssjsjs elvangnc bende öyleyim 8+2 beklerken 7+2 ymiş kalp atışını duymuştuk yine 🩷 şuan 14 teyiz herşey çok güzel sıkıntı yapma
sltn2686 Geç döllenme de olabilir ben 6+6 karnımdan kalp atışı duyuldu ama 8. Haftayı bile bulabilir geç döllenmeden dolayı
elvangnc Nurak bebek gozukti sukur sali gunu kalp atisi icin cagirdi insallah kolaylikla saglikla ilerler sureclerimiz