Happy-melek1997 https://hizliresim.com/akckvcm Arkadaşlar aşırı bulantı çekiyorum uyanınca uyamaya geçerken gece bir anda uyanıp gün içinde sürekli kusma bulantı baş edemiyorum prilam kullanıyordum ama hiç fayda etmedi bana bunu sa annem dedi yengen bunu kullandı diye gece 1tane attım çok iyi geldi aranız da kullanan varmı varsa nasıl kullandınız doktora desem yazar mı güm içinde 1 Kere mi yarmasan önce uyanınca vs
dika Happy-melek1997 ben metpamit içtim iyi geldi yani ama kişiden kişiye değişe bilir doktorunuza danışın isterseniz
Muallime-fmo Dikkat edin doktorunuza sorun öyle kullanın. Bu ilaç bana alerji yaptı. Hastanelik oldum.