Merhabalar 🌸 dün 12+1’de özel hastanede doktorum cinsiyetine erkek dedi. Yanılma payı diye sorduğumda düşük ihtimal sizinki dedi. Sağlıkla gelsin hayırlı evlat olsun ama kız hayali kurduğum icin acaba değişir mi benzer durumu yasayan vs var mı diye merak ettim. Alışverişi bekleteyim değil mi ?