Esse Fehimeardenhamza maalesef canım çok canım sıkkın yürüyüş spor hurma yapmadığım hiçbir şey kalmadı kanala da inmemiş daha sancı da yok üzülüyorum artık 😞
Hediye09 Bende şuan 38+1 im,cati muayenesi oldum normal doğuma uygun dedi doktorum, bebek oturmuş baş aşağı imiş, ama açılma vb. Yok henüz.39+5 e kadar kendi sancın gelip doğum olmaz ise,39+5te suni sancı verip doğurtmayı planlıyor. Sizce nasıl,neden böyle bi durum oluyo.kendi sancıma normal doğumda olsun istiyorum.bu durumu sebepleriyle anlatabilecek olan var mi??