Arkadaşlar merhaba. Ben 7 haftalık gebeyim. Son 1 haftadır sürekli bi midem alabora oluyor ama böyle bulantı şeklinde değil nasıl desem sanki sürekli midem bi aç kalmış büzüşüyor gibi, burkuluyor gibi nasıl tarif etsem bilemedim ama rahatsız eden bir durum. Normal mi acaba sizin de mide bulantılarınız bu şekilde mi olmuştu ?