Kürtajın üzerinden 15ay geçti, bu ayda olmadığını kabullenmek beni çok sarstı ve düşündüm eşime bile öfkelendim. Şöyle ki, regl takip et, hap içmek için günleri takip et, her gün takviye gıda takip et iç, yumurtlama günlerni takip et, hepsi bitince her ay 4-5 kere test yap. Sonra yine baştaaaan.
Gerçekten çok yoruldum, ben tek başıma yaşıyorum tüm stresi erkeğe göre pek de bi şey yok.
Benimle aynı duygulrda olanlara naçizane tavsiyede bulunmak istiyorum. Tüm bunların yanında bana çok iyi gelen daha doğrusu bize çok iyi gelen bizim aramızdaki aile bağını güçlendiren bir gelişme oldu ve biz 10 ay önce kedi sahiplendik, o bizim kuyruklu kızımız, güzel bebeğimiz, evimizin neşesii♥️♥️♥️
O kadar çok seviyoruz ki onu; bize o kadar iyi geliyor ki. Evcil hayvan sahiplenmeyi düşünen ama kafasında soru işaretleri olanlar için, hiç beklemeyin derim. Size çok iyi gelecek ☺️☺️
Belki çocuk fikrinden uzaklaşmanızı da sağlayacaktır kısa sürede olsa😻