42Nurrrr benim ilk gebeliğimde çok olurdu. O zaman magnezyum takviye falan vermemişlerdi bu sefer kullanıyorum çünkü süt kefir vs asla içemiyorum şu an 31+4 daha hiç olmadı inşallahta olmaz çok zor Allah kolaylık versin. Doktorunuza bi danışın takviye başlarsa belki geçer ben ona bağladım bu durumu. Unutup içmediğim gün kramp giriyo ara ara çünkü