Gecen ay 13 Mayıs adet oldum adete dair gebelıge dair belirti yok suan için göğüsler bile hassaslaşmadı normalde bu günlerde şişer agrır yani bu ay adetim gecikti demek için 13 hazırana kadar bekleyecegım. 9 Haziran doğum günüm sabahı erken gebelik testi yapmayı düşünüyorum allahtan umudum çift çizgi görmek 🤲😔