Htcugr03 şimdi istediğin gibi yap ileriki dönemde bebek büyüyünce zaten sırt üstü yatamıyosun istesende belin ağrıyor. Bende internette okudum sola yatılması gerektiğini hamileliğin başından beri sola yada ağrırsa sağa dönüyorum ah işgence etmişim kendime 31+4 haftalığız artık zaten imkansız sırt üstü yatmam😂 sağa sola bile yatamıyorum dönerken zulüm oluyor😂 sonunda ayakta uyuycam😂😂 doğurduktan sonra hayalim yayıla yayıla sırt üstü yatıcam 😂 sen şimdi istediğin gibi yat için rahat olsun