Kizlar yarin hormon testi verecegim, asagidakiler yeterli olur mu? Dr’um istemedi ama ona kalsa 1 sene daha beklerim, degerlerimi ogrenmek istiyorum acikcasi. Baska baktirmam gereken bir deger var mi?
Amh
Fsh
Lh
E2
tsh
Progesteron
Prolaktin
Estradiol
Bir de kan pihtilasmasina baktirmak istiyorum. Her hangi bi lab’a gidip istesem olur mu? Dr istegi vs gerekiyor mu?