Uffu 35 de gittim 3 kiloydu boyuna 35+ bişey demişti. 36 da gittim yine 3kilo çıktı boyu 34+6 çıktı. Olabilir dedi doktor . Kendimce düşündüm kilo aynı kaldı diyelim boyu kısalmış olamaz. Duruşuyla alakalı diye düşünüyorum. Yarın tekrar kontrol var 37. Haftam . Merakla bekliyorum inşallah Herşey yolunda olur