Arslan_ummu Kızlar merhaba 🥺 Reglime 3 var diğer aylarda o kadar negatif gördüm ki test yapmaya korkuyorum 😏 sizce erken gebelik testi alıp yapsam mı yoksa gecikmeyi beklesem mi
Kocagoznurrrr27 Arslan_ummu Şüphelerin var mı peki kuzu ? Belirtilerin var mı daha doğrusu ? Benim adetime 4-5 gün vardı bir baktım aşırı lavaboya çıkıyorum . Ust uste en iyi yapayim dedim birde gobegimde inanilmaz bir şişlik vardı ondan da çok şüphe düştü. Sonra bir baktım pozitif
Sakineoncu Arslan_ummu bende sık idrara çıkma mide yanması vardi sonra bi baktım adet sancısı eyvallah adet oldum dedim ama meğersem yerleşme kanamasıymiş o yüzden bekle derim adete 1 gün kala veya gecikince yap
Arslan_ummu Kocagoznurrrr27 belirti şöyle canım şık idrara çıkma yok da göğüslerin aşırı hassas eğilince falan sanki akıyor aşağı öyle ağrı birde kasıklarımda ağrı var ama anlayamıyorum ki adet belirtisi mi gebelik belirti mi🥺