Clementein Arkadaşlar dua edin nolur yatış verildi bebeğin suyu azalmış suni sancı verilcek yarına anca doğurursun dediler çok korkuyorum bebeğimi Rabbim bana bağışlasın çok sancı çekmekten korkuyorum dualarınıza ihtiyacım var
Kocagoznurrrr27 Clementein Bedenine güven kuzu acıya odaklanma bak o zaman nasılda kolaylaşıcak herşey . Burada tummm Anneler doğurana kadar doğurduktan sonra herşey bitiyor diyor ☺️ bana en büyük morel bu oluyor
Enesinn_annesiii Clementein Ay korkma lütfen aynı bu saatlerde suni sancı verilmişti açılmam fln yoktu surekli yattığım için 13 saat sonra doğurdum ama korkulcak birşeyi yoktu son saatler biraz zorluyor kendine ve bebeğine güven bol bol hareket etmeye çalış kolay güzel bi doğum nasip olur inşallah Rabbim yardımcın olsun
Tubatgn Clementein Yarına kalmaz. Sancıyı iyi yönetmen lazım. Her sancı geldiğinde yere çömel ve büyük tuvaletini yapıyormuş gibi var gücünle ıkın sessizce yani çığlık atmadan.
Tubatgn metemom_ Evet canım geliyor istemsiz bir şekilde. Daha doğrusu açılma ilerledikçe daha fazla hissediyorsun.
Zeyyno_ Clementein Sakince karşıla sancılarını ikinirken bağırma tüm gücümle ikinki çabuk gelsin bebeğin sağlıkla kucağına alırsın inşallah 🙏
Zeyyno_ Clementein İnşallah cnm korkma her gebelik aynı değil çok kısasa sürebilir uzunda sürebilir ilk gebeliginmi