biryildiz42 regl dönemine benzer ağrıları hemen hemen 8. haftaya kadar yaşadım gebeliğimi bilmeden yaklaşık 2,5 hafta boyunca ya bugün ya yarın regl olacağım diye her gün yanımda ped taşıyordum 😄 o yüzden gebelik belirtisi olduğunu rahatlıkla söyleyebilirim hayırlı olsun. ☺️