Merhaba kendi doktoruma 32. Hafta içerisinde muayene oldum.Bebeğim 42 cm 1883 gramdı. 34 hafta başka bir doktora muayene olmak durumunda kaldım.Nts çekinmem gerekiyordu doktorum raporlu olduğu için mecburdum kendisi yönlendirdi.Nts çekindim ve doktorun yanına gittim eşimle.Gülümsemeyen bir surat niye geldin der gibi bakışlar kanaman mı var dedi yok dedim suyun mu azaldı dedi yok ben şu doktorun takipli hastasıyım nts için geldim kendisi size yönlendirdi dedim.
Neyse yat dedi önce bebeğe bakalım bebeğe baya baktı 10 dk ilk burnu küçük gibi dedi sonra renkli baktı burnu büyükmüş dedi.Karnı büyük göbekli mi sanki dedim yooo gayet normal dedi.Neyse beni yattığım yerden tek eliyle hızlı bir şekilde kaldırdı inanın belim acıdı ses çıkarmadım.Neyse oturdum kaç cm diye sohbet esnasında sorduk eşimle cevap yok.Sağlık durumu nasıl dedim sisteme bir geçmişe bakayım dedi.Regli neydi son tarih dedi sistemde kine baktı benim söylediğime baktı falan durdu 2000 gram falan dedi.Sonra 1-2 hafta geriden geliyor gibi dedi.Haftaya gel bakalım dedi.Bende Kendi doktorumla randevum var dedim.Her hafta geleceksin diyorum gibi bir tutumu oldu.sorduğumuz sorulara net cevap alamamak doktorun yaklaşımı moralimi yerle bir etti.Kendi doktorumuza konudan bahsettik lakin bu hafta yine ona gitmemizi istedi sizce ne yapmalıyım?
Tavsiyeşerinize ihtiyacım var lütfen.