Hillalya Merhaba kızlar benim reglime 8 9 gün var dün akiam test yaptım tek çizgiydi sabah baktığımda silik cizgi oluşmuştu hamilemiyimdir ?
myangelson Hillalya beklemiş çizgileri dikkate almayın. testi çok erken yapmışsınız erken gebelik testleri adete en fazla 5-6 gün kala yapılması gerekiyor kutusunda da öyle yazıyor genelde zaten
Ytsnzy Kuruma çizgisi olabilir bende de kaset testte özellikle kuruma çizgisi oluşuyordu genelde negatif olsa bile bi kaç gün daha bekleyin erken gebelik testiyle tekrarlayın bence
lilyum_ Hillalya https://mutluresim.com/?lang=trbu siteye fotoğrafı yüklüyorsunuz sonra çıkan linki kopyalayıp buraya yapıştırıyorsunuz 🌸