Ezel16 MelodyFairy Bu testin doğruluk oranı sağlıksız kopkoyu pozitif görüp kanda negatif gören çok insan var burda o yüzden başka testle tekrar etmeniz lazım..
myangelson MelodyFairy off artimed olduğu için yalancı pozitif olma ihtimali var canım ya 🥺 ama farklı test al veya kan ver
Arslan_ummu MelodyFairy canım bana sorarsan eğer teste çıktıysa kanda kesin çıkar kan verme ihtimalin varsa artık testler ile uğraşma git bir kan ver
_Mother_ MelodyFairy çizgi var ama artimed hep yalancı pozitif çıkartıyor diyorlar o yüzden net birşey diyemiyorum bu mor kapaklılar da biraz sıkıntı ama inşallah pozitiftir yalan değildir canım benim🥹🥹 hemen mi oldu
MelodyFairy Beybyi başka test yok evde 😔boğazım çok ağrıyor aslında ilaç içmeye niyet etmiştim şimdi cesaret edemiyorum 😞
Aysegul7766 MelodyFairy ilaç alma bir kaç gün doğal olarak iyileşmeye çalış çünkü gebeliğin çok yeni sanırsam riske atma kendini 😘 birkaç gün sonra tekrar test yap ozmn tam belli olur
myangelson MelodyFairy inşallah yalancı pozitif değildir gerçektir yaa bir daha test al yap predictor veya prodoctor iyi markalar bende hep doğru sonuç verdi onlar yani negatif 😂
Elif-ada- MelodyFairy Size yazmıştım güvenilmez ilk testinizi başka marka alma ihtimaliniz varsa alın diye insanı Arafat’a birakiyor şimdi mutlumu olsanız olmadanizmi sizde bilemiyorsunuz testi maska markayla tekrar yapın inşallah vardır 🤲
myangelson MelodyFairy aynı bizim eczane gibi kaset test de artimed başka yok erken gebelik de değişik değişik markalar 😅🤦🏻♀️
umrumdadegil MelodyFairy trendyoldan prodoctor sipariş et canım toplu şekilde daha uyguna geliyor ben öyle yapıyordum
myangelson MelodyFairy olur biraz bekle yine tekrarlarsin zaten hamilelik varsa illaki koyulasmasi lazım sonra kan verirsin canım
Gmzgm MelodyFairy eczaneler açılmıştır 2 tane daha ayrı ayrı marka al yani ne desem erken gebelik testlerinde bu çizgi genelde beliriyo ama olabilir de inşallah vardır
2-2beybitolarr_ MelodyFairy ben de artimed ile böyle çok silik öğrenmiştim pozitif bence hayırlı olsun 🤲🏻
MelodyFairy umrumdadegil regl günüm çok az kaldı ya alıp sipariş beklemek istemiyorum hiç Sol kasığım sert ya belim aşırı ağrıyor 🥹
MelodyFairy Gmzgm daha önce bu kadar gözle gördüğüm çizgi olmadı sadece bu markayı herkes kötülediği için emin olamıyorum 🥲
umrumdadegil MelodyFairy o zaman en iyisi eczaneden şimdi açıktır eczane. İnşallah vardır canım benim 💜