Kızlar dün doktor kontrolüm vardı herşey yolundaydı doktorum perşembe gel 1,5 cm açılman var duruma göre doğsun istiyorum artık bebek dedi ama tansiyonum 14 çıkınca beni göndermedi bekledik vs 13 olunca eve git evde takip et yüksek seyrederse yarın gel mutlaka dedi evde baktım hep 11-12-13 böyle bu aralıkta devam etti ne yapmalıyım içim rahat değil gitsem mi yoksa bugünü geçirsem mi bugünü zaten geçirsem yarın zaten yatışım olacak sanırım kafam karıştı