Klbk16 Bir hafta önce spinal sezaryan Oldum ayrıca panik atağımın olmasına rağmen ama herşey mükemmeldi çok basitmiş diyip ameliyattan cıkardıklarında 2 yide yaparım ben diyormuşum 🙈🥲sorusu olan varsa özellikle panik atak olanlar için cevaplayabilirim
Dlncvn35 Klbk16 merhaba hayırlı olsun benimde 12 haziranda olacak inşallah ama korkmuyo değilim.Seseryan öncesi neler yapıldı sonrasında ilk yürüyüş zormuydu,karına bastırma gibi bi olay varmış sanırım sizinse karnınıza bastırdılar mı
Tarhan_kbr Klbk16 geçmiş olsun benim 10 haziran sezeryan olacam sondayi uyuştuktan sonramı takiyorlar önce mi birde devlette mi oldunuz
Fatmameteaslan Klbk16 Yarın 40. Haftamda sezeryan doğum yapacağım bebeğimin pozisyonu doğru olmadığı için .. şu an aşırı derecede heycanliyim ve anesteziden cok korkuyorum spinal ve epidural farklı mı korkumu nasıl yenebilirim 🥺
Klbk16 Baybars355 bebeği çıkarmaları 10 dakika dikmeleride 20 dakika falan sürdü sanırım yani iğnesi falan bence 40 45 dakika anlamıyorsun ki zaten bana 15 dakika gibi geldi herşey bebek çıktıktan sonra çokta güzel geçiyor hiç korkma başında senle konuşanlar oluyor sohbet muhabbet anlamıyorsun bile 🥰zaten panik olunca sakinleştirici veriyorlar
Klbk16 Dlncvn35 ameliyattan hiç korkma en basiti o benim için zor olan biraz ilk yürüyüştü ama yürüdükçe açılıyorsun karnınada uyuşukken bastırıyorlar hiç bişey anlamıyorsun
Klbk16 Tarhan_kbr özelde oldum sondayı uyuşturduktan hemen sonra taktılar gıdıklanma hissi oluyor hiç acı yok
Kbrcan0033 Klbk16 soylendikleri gibi dokunmalari flan hissettiniz mi hissettiyseniz o his nasıldı yani bende sezeryan olcam ama çok korkuyorum ☹️
Klbk16 XFatmaX belden vurulan iğne hiç ama hiç acıtmıyor kıl gibi bişey agrıları da 5 6 saat sonra hissettim ben ama sürekli agrı kesici veriyorlar zaten serum iğne
Klbk16 Dlncvn35 çekiştirme bitek cocugu cıkarırken oluyor 3 4 dakika falan ama acı hissetmiyorsun hemen bitiyor
Klbk16 Fatmameteaslan epidurali bilmiyorum ama spinal çok rahat ve çok güzel heycanını yaşa zaten panik oldun mı sakinleştirici veriyorlar anlamıcaksın bile hele ki bebek çıktıktan sonra hatırlamıcaksın nasıl geçtiğini ben panik atak olmama rağmen çok güzeldi çok basitti hiç korkma ve kafanı sağa sola hiç ama hiç oynatma benim baş bel sırt agrılarım olmadı dogruymus dedikleri oynatmamak lazımmıs
Meliha06 Klbk16 bende de panik atak var igneden bile korkan biriyim canım hemen acıyo acı eşiğim düşük tek korkum da ya hissedersem keserken ederken tam uyuşturmazlarsa ya duyarsam diye çok korkuyorum
Klbk16 Meliha06 kesinlikle hissetmezsin o düşünceleri çıkar kafandan cnm daha çok panik olursun iğne yapıldıktan snra zaten hissetmiyorsun hiç bişeyi sonda falan takıyorlar anlarsın o zaman korkun geçer