umena genel olarak güzeldi ama birkaç kez tansiyonum düştü bayılmak üzereyken ilaç falan enjekte ettiler resmen korktum ama kapıda kızım bekliyordu ona ağladım biraz 🙈, ortalarında bulantı başladı öğürmeye ve öksürmeye başladım, plasentam yapışmış biraz doktor zorlandım baya kanama riskin var sürekli kontrol edilecek dedi ama Allaha şükür bir sorun olmadıı😊 Bu arada olan aksilikler biraz benim suçum gece 12 de kesecektim yeme içmeyi ben 9da kestim uzun süre aç kaldığım için oldu biraz 🤦♀️ şimdi 16 günlük olduk bile 🥰🥰