Awesome12 Kızlar bu gün kontrolum vardı bebegim 1700 kilo boyu 45 santim nasıl iyimi bana biraz kilosu az geldi ve şubatın 28 dogumum var Allah nasip ederse simdiden teşekkürler 😉
Denizliche Awesome12 doktor haftasıyla uyumlu dediyse kafana takma, bence normal ben 32 de gittim 2090 di ,yediklerine dikkat et proteini cogalt karbonhidrat i azalt