2 gündür uykusuzum bebegimi sallarken uyuyakalmisim ve koltuktan düştü. Vicdan azabindan kahroluyorum, biraz ağladıktan sonra sakinlestirdim, esim suan gececi çalışıyor en erken yarin sabah hastaneye goturebilicem saat 8de ilk isim hastaneye gitmek ama sabaha kadar bisey olur mu diye cok korkuyorum kusma bulanti veya hareketlerinde bi degisiklik olmadi. 1 saat ayakta tutabildim oyun cocugu degil ki uyutmayayim uyuyakaldi. Boyle bi durum yaşayan varmi