dilara35aknn Ben bir gün öncesinde hastaneye yattım Nst de çıkan ağrılar düzenli olduğu için çok şiddetli ağrı yoktu taburcu oldum suam belimde ve kasıklarımda küçük ağrılar var sizce doğum yaklaştı mı açılmam falan yok korkuyorum 29+3 teyim