Ceylankarakus Bugün belim ve kasıklarımda çok ağrım vat diye acile gittim nstyede bağladılar baya düzenli Sancılarim çıktı 80 ve 50lerde serum verdiler ama yine aynı acilmam dhaa yokmuş yumisama dışında beste tekrardan gel dediler napmaliyim sizce gideyimmi
Mihrican_22 Ceylankarakus yani bence gidin sancılar devam ederse bebeğinizin hareketlerinide kontrol etmeyi unutmayın sağlıcakla kucağınıza almak nasıp olsun
Nury0 Ceylankarakus kesinlikle git kızmı bebek genelde kız bebekleri erken gelmek ister yanlış bilmiyorsam
Ceylankarakus Mihrican_22 çok teşekkür ederim sancım hala var ama acilmam hiç olmadığı için gitmeye de korkuyorum açıkcasi hastane süreci dhaa çok yoruyor insanı
Ceylankarakus Nury0 evet kız aceleci bizimki 32. Haftada gelmek isterken durdurmustuk bakalım şimdi nasıl olck😅
Mihrican_22 Ceylankarakus evet hastane çok yoruyor ama belki siz gidene kadar açılmaniz olmuş olur belli olmaz ki sonuçta kendimiz anlayamiyoruz açılma olup olmadığını bence gidin açılmaya bakarlar bebeğe bakarlar bebek iyiyse bir risk yoksa geri evinize gelirsiniz imza verip durum dayanılmaz olunca tekrar gidersiniz
Mihrican_22 Ceylankarakus ay benimki de kız 36+6 oldu bayram dan hemen sonra gelsin istiyorum bayramda biraz gezeyim ya halıları yikaticam evi temizlicem bu hafta hazırlığım bitsin gelsin 😂😂
Ceylankarakus Mihrican_22 yaa rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin vaktinde ve güzel bı şekilde umarım sizinde istediğiniz gibi olur herşey
Mihrican_22 Ceylankarakus çok teşekkür ederim sizinde sağ salim bı avazda kucağınıza almak nasıp olsun inşallah