Merhabalar bugün itibariyle 13+4 haftalığız ve bu haftanın başından beri üç dört tane çatlak oluştu göbek deliğimin çevresinde :( 170 boyum 70 kg hamile kaldım 10.haftadan beri biodermanın yağını kullanıyordum şimdi doktorum kakao+badem yağı önerdi. Yani şimdiden böyle çatlamaya başladıysam sonlara doğru naparım bilmiyorum aslında suyu da çok içiyorum min 4 litre max 5i buluyor sıcakların artmasıyla. Bu izler lazerle vs geçer mi tabi bebeğimden önemli değil ama görünce de canım sıkılıyor:/://