Pamuk Dilarac Benimde 4 aylık bebeğim var ama çocuk sıcaktan nefret ediyor ter içinde kalıyor sabit 23 derecede çalıştırıyoruz hiç kapatmiyoruz.Bebek ayarı 23 dereceymis zaten.
Dilarac Pamuk evet canım 23 derece bebek için ama şimdi bronşit atlattığımız için sıkıntılı dönemdeyiz bende kapatmam normalde
mom-2024 Daha çoooookk başındayız yazın. Uykusuz her gece artık çocuk doğunca ne olacak orasıda ayrı dert 🥲