Canım ben de orda yapacağım, arkadaşım yaptı 1 sene evvel eğer değişiklik yoksa doğumdan sonra sen kendine gelene kadar seni aşağıda tutuyorlar ameliyathanede, bu sırada bebeğini sen gelmeden odaya götürmüyorlar tabi, o sırada onun da aynı şekilde kontrolleri yapılıyor, atıldığında odaya çıkarılıyorsun ve senin ardından yavrunu da getiriyorlar, biz geçen hafta eşimle 7 ve 8. katı detaylıca gezdik görüştük, tavsiyem o kattaki hemşirelerden rica edip eğer boş odaları varsa odaları görebilirsin süreci birebir onlardan dinleyebilirsin