burcuyasin benim de cuma sancım yoktu 0 a yakındı değerler, bugün gittiğimde sancı çıktı 40 ile 80 arasında bir anlık bişey sancı iki üç gün önce 0 lara yakınken ne olacağı belli olmuyor 🤷♀️ stres olmayın benim de pazartesi belli olacak ne olacağı gelişimi durduğu için kilo almıyor ölçümleri de 4 hafta geride sağlıklı olsunlar da diretmemek lazım bende sezaryene karşıydım ilk doğumum normal oldu bebeğim için hangisi sağlıklıysa o olsun diyorum artık