Kızlar, adetimden 1 gün önce 15.5 ile öğrendim sonrasında 40-77-270-957 olarak çıktı beta. Hepsi 2 günde bir verilen kanlar.
Doktora gittiğimde değerlerime düşük beta takibi yapalım demişti. Geç döllenme olabilir kaç haftalık olduğunu keseyi gördükten sonra söyleyebilirim demişti. Herhangi olumsuz bir durum yoktur değil mi? Cuma ultrasonla bakmak için çağırdı doktor.