-Nazli96 31 haftadayım bugün çok yoruldum dolmuş otobüs derken baya ın bin yürüme yaptım eve geldiğimde üç damla nokta kadar kan gelmişti sizce bişey olmuş mudur
eminece93 -Nazli96 benim doktorum 4.aydan sonra artik lekelenme damla kanama vs olursa direk gel demisti , 16 dan sonra kanama beklemeyiz demişti
-Nazli96 Ebruliates yazdım dönüş yapmadı henüz kendim iyiyim sadece nokta kadar üç damla kan gelmişti acaba yorgunluktan mı çok korkuyorum acile gidicem de eşim. Şuan evde değil
Kubra912 Benim de ara ara damla şeklinde oluyor 35. Haftadayım her olmasında acile gıttım bir sorun çıkmadı çok şükür enfeksiyon olduğu için olabılır demişlerdi sizde gıdın eşiniz gelince içiniz rahat eder