Kızlar biraz açık yazacağım çünkü sorabileceğim kimse yok.. Bu ay hayıt macunu yaptım. Hayıt tohumu ve bal karıştırdım her sabah yiyorum. Bugün bende açık pembe leke şeklinde kanama oldu. Hamile değilim daha yumurtlama da görmedim. Korktum ama yumurtlama kanaması mı bilmiyorum. İlk defa başıma geliyor hiç olmazdı. Ama bugün ovülasyon testim pozitif değildi. Acaba yarın mı pozitif olacak bilmiyorum. yumurtlama gününden bir gün öncesinden yumurtlama kanaması gören var mı?