kubraclskn Yelizcebni 32+3 uyuyamıyorum çok sıcak nefes almakta güçlük çekiyorum nefesim bana yetmiyor 🥴
Zey__23__ Yelizcebni Yzgl 33+4 az kaldı valla heyecan dorukta ilk gebeliğim çoğunlukla hazırız ufak tefek şeyler kaldı
_yeni1tazeanne_ Yzgl 33+1 olduk Allah’ın izniyle hastane çantamla bebeğin odası kaldı Rabbim cümlemize sağ salim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin ilk gebeliğim heycan dorukta 😄🥰
Rabiul Mucizem_01011 🙈🙈 Allah kolaylık versin hangi şehirdesiniz kaç yıldır oturuyorsunuz hakkınızı arayın
gokkusagiii Buradayiz 32+2olduk sıcaktan kavruluyorum resmen ya🥵 hazırlıklar bitti sayılır 3.gebeligim
Mucizem_01011 Rabiul Osmaniye de otrym nasıl arayım ki adamın oğlu uzmanlığı bırakıyor o oturacak hakkımı da arayamiom
Merve022019taha Benimkide ilk oğlum aralikdi.kizim da temmuz gibi olur dendi.ayy biz bile sıcağa dayanamiyoruz.o zaman bebislerimiz nasıl dayanacak.benimde çantam herşey hazir
Rabiul Mucizem_01011 hmm oğlu oturacaksa eğer yapacak bir şey yok malesef 🤷🏼♀️ hakkınızda hayırlısı olsun
FyA Yelizcebni evet temmuz sonu çok az kaldı biraz relax birazda stresli geçiyor , hazrlıklar yüzde 80 tamm bi temizlik kaldı