Kızlar merhaba 31 haftalık hamileyim iki haftadır vajinamda ağrım çok yatınca oturuncahic birşey hissetmiyorum ancak herhareket ettiğimde yürüdugumde ağrı çok oturup kalkmak eziyet gibi bu normal birşey mi sizce doktora da sormadım önemli bişey değil diyor araştırdıgimda ama bu durumu yaşayan var mı merak ediyorum