btlalbyrk Ayy kızlar ilk hamile olup uygulamayı yüklediğimde son 99 yazanlara bakıp imreniyordum bende görür müyüm acaba diye şükür bu günleri gördük sıradaki bölüm doğurdum yazıp pozitif doğum hikayem olur inşallah sizde durumlar nedir?
Lumlum btlalbyrk amin inşallah hepimizin güzel doğum öyküleri olsun ❤️ biz bir ay kadar ilerdeyiz sizden ç, 61 günümüz kaldı 🥹♥️
btlalbyrk Alparslanmom__ sizinde doğum yaza geliyor bebişleri soyup yatırırız artık benimki eylül gerçi ama sıcak olur
btlalbyrk mervenurbzkl ekim ayı güzel olacaktır ama hamilelik son ayları yaza gelmesi çok zormuş şimdiden
Lumlum btlalbyrk evet öyle olacak gibi sağlık olsun yapacak bir şeyimiz yok :) gerçi sizinki Eylül başı gibi olacak galiba bizim temmuz sonu gibi gözüküyor
Rahsanakn Benim son 20 bakalım belki heran gelir normal doğum olduğu için ikinci gebelik ilki de ekimdeydi şuan havallar baya sıcak daha da isinmadan rahatlasaydim
btlalbyrk Rahsanakn rabbim bi nefeste kurtulmayı nasip etsin egzersizler yürüyüşler yapılıyor başladınız kı bilmiyorum kolaylaşsın diye
Ogrtmenanne Benimde 89 kaldı sayılı gün çabuk geçiyo sanki ikili rakamı hiç görmeyecekmişim gibi hissediyordum ama şimdi ikili rakamlardayız 🙏🥰
btlalbyrk Ogrtmenanne gerçekten öyle 2 li rakamlar çok uzak gibiydi ama sayılı da olsa bana geçmiyor sanki
Ogrtmenanne btlalbyrk yani şu zamnalara kadar iyiydi son trimester geçmiyo diyorlar ne kadar doğru bilmiyorum artık yaşayıp görecez 😅
btlalbyrk Ogrtmenanne benim ilk 4 ayda o kadar zordu ki sürekli kustum koku hassasiyeti 4-5 kg verdim o süreçte