ilk doğumum 33+5 günlük iken oldu enfeksıyondan doğum yaptım doğumu takiben 7-8 gun yoğun bakım antıbıyotıklerı kullanarak hastanede yattım, bebegımde de enfeksiyon çıkmıştı o da doğduğu gıbı damardan antıbıyotık kullandı çocuk doktoru benden anne karnında gectıgını söyledi. Soylekı doktor detaylıda rahım ağzımı 26 mm gördü ıstırahat verdi ve her geçen gün bu değer uzadı bebegım doğumdan sonra hastalandı vefat etti. Suan tekrar hamıleyım 9 haftalıkmıs cok şükür güzel ılerlıyor doğuma kadar progestan kullanacakmışım ılk doğum erken olduğu için ve her ay detaylı kan ve ıdrar verıcekmısım erken doguka karşılık. Bugün doktor rahım ağzını ölçtü 38 mm çıktı degerın ıyı olduğunu detaylıya kadar her kontrolde ölçeceğim kısalık görürse serklaj yapıcagını kısalık görmezse detaylıdan sonra olcumu kesecegını söyledi. Serklajı gereksız yapmak ıstemıyorum enfeksıyon durumun söz konusu bu sefer yağmurdan kaçarken doluya tutuluruz hassas bunyen var dedi. Suan hersey serbest haftaya bebek 10 haftalık olunca ilişkiyi de serbest edecegını söyledi uzunluk iyi mi kötü mü endıse ediyorum bı an dıyorum serklaj yaptırayım sonra dıyorum ya gerek yoksa enfeksiyon kapar yıne erken doğum olursa dıye endıse ediyorum zaten her konuda enfeksiyon yaşıyorum en basıtınden 5 haftadır gebe olduğumu bılıyorum 2 kere çok ağır grip gecırdım ayda en az bir kere hastalanıyorum