ozozturk Merhaba, bebisin gelecegi yok sanirim. Suni sancidan once doktorun da uyarma ihtimali varmis sanirim. Yaptiran ya da dusunen var mi? Bilgilendirir misiniz lutfen
Zeynooooooo ozozturk bende 40+5oldum acilmam 8gun 3sm oldu hala artmadi daha so ra doktor kendisi mudale etdi suyumu patlatdi 2bucuk saata dogumum oldu
Fly0035 ozozturk Tam olarak bende bilmiyorum ama doktorumla geçen hafta konuştuğumda gelmezse uyarırız demişti. Vajinadan fitil atılıyormuş uyarıcı sancı başlatıyormuş söylediğine göre
Berra_77 Tam olarak bugün gittim doktora 40+2 Altan 2,3 parmağını sokup dürtü verdi ama o an ağrım oldu şuan gayet iyiyim oğlumun gelmeye niyeti yok bende napacağımı şaşırdım açıkçası
ozozturk Mrskocc aayy cok heyecanli. Peki yaptiktan sonra evde mi sancilariniz basladi? Biraz evde mi cektiniz?
Minigiim-vebenn52 ozozturk yapmasını isteyebilirsiniz bence ama 40 a kdar bekleseniz de olur bana yaptı ama sezeryana dönmüştüm ben taşikardiden dolayı bence bebek ne zaman isterse o zaman gelsin ya ama haftan da dolmak üzere
Mrskocc ozozturk tamamını evde çektim serin serin geldi akşama dogru biraz şiddetlendi 5 dkya inince farkettim koştum hastaneye 4-5 cm açıklık🙈🤣
ozozturk Minigiim-vebenn52 evet ben de tabi son ana kadar bekleme taraftariyim once bi danisicam doktoruma
Berra_77 _Rojbin_ Rabbim hayırlısıyla kolay doğum yapmayı nasip eylesin inşallah 🙏🏻 bir avazda doğur inşallah 🙏🏻 banada dua et bugün sancılarım başlamazsa yarın bende yatış yapacağım suni sancı vereceğim dedi doktor 😣😥 lütfen bana dua et cnm
Esmam_ela25 Benim bu gece 41 haftalık olucak ama hala gelmeye niyeti yok ayın onuna kadar bekleyelim dedi doktor gelmese suni sancı vericek 😢
ozozturk Esmam_ela25 siz de uyarmasini sorabilirsiniz belki doktorunuza. Suniden once denenebiliyormuss