Kızlar 30+1 haftalık hamileyim perşembe günü sağlıkocağı kan aldı ve bir kaç değerim düşük çıktı demirim VS birde crp bir tık yüksek çıktı acaba kendi doktoruma gitsem bakar mı çünkü 3 hafta sonra gel dedi salı günü gittiğimde 3 hafta da bayramdan sonraya denk geliyor randevu zaten 15 günden önce verilmiyor acaba gitsem bakar mı devlet hastanesinde doktorum ağrın sancın VS olursa gel demişti ama bu sonuçlar kafamı karıştırdı 🙄