busraltin Bugün itibariyle 35.haftama girmiş olacağım bebek baş gelişti bazen çok baskı hissediyorum alt tarafımda kanala mı girdi acaba bir de sık tuvalete cıkıyorum
eedahadahanasilsiniz Sizinle aynıyız, bence henüz girmedi kanala benimki. Pazartesi kontrolum var bakalkm nr diyecek
busraltin eedahadahanasilsiniz bakalım bende randevu bulursam en yakın zamanda gideceğim merak ediyorum
Kubradagdevren busraltin sorduğunuz soruyla alakalı değilde devlette takipliyseniz 34ten sonra her hafta kontrole çağırdıkları için randevu istemiyorlar yanı siz yarın sabah erkenden gittiğinizde sıra alarak giriş yapabiliyorsunuz
Symnr166 Bende 35e giriş yaptım aynı şeyi bende hissediyorum baskı çok oluyor bazen birde bel ağrım oluyor hafif benimde çarşamba randevum var bakalım ne olucak😕
busraltin Kubradagdevren en son 32 haftalıkken gittim 36 gafta da gel dediler bn o kadar da beklemeyeceğim fazla geldi bana baklm gideceğim
Kubradagdevren busraltin yaşadığım şehirde özel hastane yok 2 klinik bir de devlet hastanesi var ben ikisine de gidiyorum keşke sizde 2 doktorla ilerleseydiniz
busraltin Kubradagdevren bende burda cok bi bilgim yok hastaneler konusunda buraya sonradan geldiğim için eşimle gidip geliyorum imkan olsukca gideceğim artık 🫣