Betuulll1 Ben Deniz ismini kıza da erkeğe de çok yakıştırıyorum. Biz de kızımıza Deniz ismini düşünüyoruz. Öğretmenim ve şunu gözlemledim 😅 Deniz isimli erkek öğrencilerim yaramazlar,kızlar da tam tersi çok akıllılar :) Bu bir tesadüftür tabiki bence hoş ve modası geçmeyen bir isim.