Bu doktora erkek faktörlü olup gidip tedavi görüp sonuç alan var mı?
Anonim56 ben değil ama bir akrabam bu doktorda tedavi gördü bebeği oldu
busraarici erkek faktörlü müydü sorun çünkü bizim ki erkek faktörü